loading...
اروپ نیوز
ALIREZA بازدید : 44 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)
تیم فوتبال بارسلونا سه شنبه شب در دیدار دوم خودش در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم پی اس جی بود که با حساب 3 بر 2 شکست خورد.

 

ژاوی می گوید: " در بازی برابر پاریسن ژرمن اشتباهات فراوانی را مرتکب شدیم و گل های راحتی را دریفات کردیم.
باید سریع اشتباهاتمان را رفع کنیم و برای دیدار فردا آماده مسابقه شویم. من از این که در بارسلونا مانده ام ناراحت نیستم و تردیدی در مورد این مسئله ندارم.
قابل درک است که مربی تصمیم می گیرد که چه بازیکن هایی در ترکیب اصلی به میدان بروند، قاعدتا من نیز دوست دارم در ترکیب حضور داشته باشم ولی مربی تصمیم نهایی را می گیرد و من هم به تصمیمات لوئیز انریکه احترام می گذارم. تصمیمات انریکه را قبول دارم، چه زمانی که درون زمین باشم چه وقتی که بر روی نیمکت نشسته باشم.
در حال حاضر وضعیت بدی ندارم و می خواهم برای این که بیشتر برای تیمم مهم باشم، تلاش کنم."

 

بازیکن با سابقه بارسلونا در مورد انریکه افزود: " او مربی بسیار شجاع و با دانشی است و هر زمانی که به من نیاز داشته باشد، سعی می کنم بهترین بازی را برایش به نمایش می گذارم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 6,015